Psihologia marketingului si a marketingului

Psihologia marketingului si a marketingului
Preț: 28,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 973-7694-20-1
Editura:
Anul publicării: 2007
Pagini: 270
Format: 18x25

DESCRIERE

Cu o impresionanta incarcatura inovatoare,volumul abordeaza tema competivitatii psihologice a produsului/serviciului si implicatiile practice pentru activitatea intrerinderilor.Autorul propune noi teorii ce modifica optica asupra unor concepte consolidate in cercetarea de marketing,cum ar fi cel de satisfactie a clientului sau cel de comportament al cumparatorului.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0962 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.