Psihologia marketingului si a comunicarii
Preț: 28,00 lei
Disponibilitate: stoc lichidat
ISBN: 973-7694-20-1
Editura: Irecson
Anul publicării: 2007
Pagini: 270
Format: 18x25
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Cu o impresionanta incarcatura inovatoare, volumul abordeaza tema competivitatii psihologice a produsului/serviciului si implicatiile practice pentru activitatea intrerinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifica optica asupra unor concepte consolidate in cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfactie a clientului sau cel de comportament al cumparatorului.
Cărţi noi
-- 25,50 leiPRP: 30,00 lei (-15%)
- 42,41 leiPRP: 49,90 lei (-15,01%)
- 59,90 lei
Promoţii
-- 58,65 leiPRP: 69,00 lei (-15%)
- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 28,05 leiPRP: 33,00 lei (-15%)
RECENZII