Marketingul serviciilor de constructii
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Paul Pryor
ISBN: 973-8060-72-9
Editura: Codecs
Anul publicării: 2005
Pagini: 142
Format: 13x20
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
Marketingul serviciilor de constructii este o carte concisa, pe care o vor gasi utlia toti cei care doresc sa inteleaga mai bine mecanismele prin care un proiect de constructii este castigat si apoi dus la bun sfarsit. Ofera o abordare sintetica a aspectelor legate de obligatiile contractuale, incluzant fazale constructiilor, cerintele beneficiarului, nisele de piata, planificare, procesul de licitare, incheierea proiectului, obtinerea unui nou proiect etc.
Cărţi noi
-- 37,40 leiPRP: 44,00 lei (-15%)
- 55,00 lei
- 41,65 leiPRP: 49,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 58,65 leiPRP: 69,00 lei (-15%)
- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 28,05 leiPRP: 33,00 lei (-15%)
RECENZII