Managementul capitalului unui brand

Managementul capitalului unui brand
Preț: 75,00 lei
Disponibilitate: nu mai face parte din ofertă
ISBN: 973-87488-0-1
Anul publicării: 2005
Pagini: 382
Format: 13x20
Categoria: Management

DESCRIERE

Intr-o examinare fascinanta si in deplina cunostinta de cauza a capitalului unui brand ca fenomen de piata, Aaker ofera o structura clara si bine definita a relatiei dintre un brand, pe de o parte, si sloganul si simbolurile sale de pe alta, precum si a celor cinci active principale ale sale, structura care le va dezvalui managerilor modul in care capitalul unui brand contribuie la construirea valorii sale.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0684 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.