Firma şi Mass media. Managerul şi ziariştii
Preț: 14,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Constantin Amariţei
ISBN: 973-87304-3-0
Editura: Irecson
Anul publicării: 2005
Pagini: 184
Format: 14,5 x 20,5
Categoria: Relatii Publice, Marketing, Publicitate
DESCRIERE
O carte despre relaţii, de orice natură ar fi acestea, îşi găseşte astăzi, în actualitatea comunităţii de afaceri din România, o deplină justificare.
Relaţiile fac parte din piaţă şi din oricare afacere. Nu există nicăieri în lume o societate comercială, firmă, companie sau oricum s-ar numi respectiva organizaţie care să facă afaceri cu sine însăşi, trăind izolată, ruptă de piaţă. În timp, creşte şi se dezvoltă sistemul de relaţii / raporturi de piaţă, din multiple motive şi, în special, datorită amplificării şi diversificării pieţelor, sporirii numărului, diversităţii şi puterii economice a jucătorilor / actorilor de pe piaţă.
În cartea sa, autorul foloseşte în sprijinul pledoariei sale, argumente pertinente în favoarea stabilirii, dezvoltării şi întăririi relaţiilor de informare-comunicare cu mass media, precum şi cu ziariştii. În acelaşi timp, subliniază nevoia unei atenţii sporite pe care trebuie să o manifeste managerul şi echipa sa faţă de pericolele reale care pot veni pentru firmă din această zonă.
Relaţiile fac parte din piaţă şi din oricare afacere. Nu există nicăieri în lume o societate comercială, firmă, companie sau oricum s-ar numi respectiva organizaţie care să facă afaceri cu sine însăşi, trăind izolată, ruptă de piaţă. În timp, creşte şi se dezvoltă sistemul de relaţii / raporturi de piaţă, din multiple motive şi, în special, datorită amplificării şi diversificării pieţelor, sporirii numărului, diversităţii şi puterii economice a jucătorilor / actorilor de pe piaţă.
În cartea sa, autorul foloseşte în sprijinul pledoariei sale, argumente pertinente în favoarea stabilirii, dezvoltării şi întăririi relaţiilor de informare-comunicare cu mass media, precum şi cu ziariştii. În acelaşi timp, subliniază nevoia unei atenţii sporite pe care trebuie să o manifeste managerul şi echipa sa faţă de pericolele reale care pot veni pentru firmă din această zonă.
Cărţi noi
-- 37,40 leiPRP: 44,00 lei (-15%)
- 55,00 lei
- 41,65 leiPRP: 49,00 lei (-15%)
Promoţii
-- 58,65 leiPRP: 69,00 lei (-15%)
- 33,92 leiPRP: 39,90 lei (-14,99%)
- 28,05 leiPRP: 33,00 lei (-15%)
RECENZII