Books Outlet

Dictionar de comunicare, mass-media si stiinta informarii

PRP: 29,43 lei (-9,99%)
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,49 lei
Diferență: 2,94 lei
Promoția expiră la 01.04.2024
Disponibilitate: în stoc
Autor:
ISBN: 978-973-7839-41-1
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 215
Format: 15x23
Categoria: Comunicare

DESCRIERE

Ce inseamna bumper?Vedem asa ceva zilnic la televizor.Si b-roll vedem.Ce este iletrismul?La ce foloseste o minuta?Un logo ce poate fi?Cum decurge o conferinta de presa?Si cum se realizeaza un script?Societatea informatiei si comunicarii,modelata de noi tehnologii,captivata de mass-media si dependenta de comunicare genereaza an de an realitati si termeni noi.
Acest dictionar de comunicare,mass-media si stiinta informarii,pentru publicul general,intr-o formula concentrata,raspunde la intrebarile de mai sus si pune la indemana explicatii simple pentru circa o mie de termeni de televiziune,radio,presa scrisa,documentare,informare,comunicare publica,comunicare artistica si administrativa.Nu totul se gaseste in Internet.Inca mai este nevoie de un asemenea instrument de informare,mai ales pentru aceia care vizeaza una dintre profesiile informarii,intre care se numara si jurnalismul.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.2204 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.